Családunk bababoltja

babaszafari_logo.jpg

A Mi kismamánk blogja

Megosztom Veletek a várandósságom örömteli és kevésbé örömteli pillanatait is. Azt remélve, hogy ezzel hozzá tudok majd járulni a Ti ismereteitek bővítéséhez, vagy egyszerűen csak pár percnyi kikapcsolódást tudok nyújtani a zsúfolt mindennapokban.

Családunk bababoltja

      babaszafari_logo.jpg

Indavideó

Bemutatkozom

2012.04.26. 15:56 :: A Mi kismamánk

3an_1335448417.jpg_990x676

Sziasztok Kismamák és leendő Kismamák!

 

Vanda vagyok, egy másfél éves kislány, Rékus anyukája. Első gyermekünk születése előtt ügyvédként praktizáltam, életem a férjemről, munkáról és a barátokkal együtt töltött szabad órákról szólt.           
Munkámból is adódóan mindig napra kész típus voltam, így kissé ijesztő volt számomra a várandósággal együtt járó ismeretlen.

Természetesen nagy jelentőséggel bírt számomra az orvosom és a védőnőm segítsége - ráadásul édesapám 35 éve szülész, nőgyógyász praxisával állt teljes vállszélességgel mellettem.

Kisbabám növekedésével együtt a saját bőrömön szereztem új tapasztalatokat, de mindig szívesen hallgattam más anyukák beszámolóit saját terhességükről, legyenek akár már nagymamák vagy velem épp egyidős terhesek.

Azon felbuzdulva, hogy pici családommal együtt újra a gyermekáldás örömei elé nézünk, úgy döntöttem, hogy megosztom Veletek a mostani várandósságom örömteli és kevésbé örömteli pillanatait is.

Azt remélve, hogy ezzel hozzá tudok majd járulni a Ti ismereteitek bővítéséhez, vagy egyszerűen csak pár percnyi kikapcsolódást tudok nyújtani a zsúfolt mindennapokban.

Kérlek Titeket, írjatok, ha bármi észrevételetek, kérdésetek van, vessetek fel témákat, amikről szívesen beszélgetnétek!

Élvezzétek a várandósság minden pillanatát, ez az időszak Rólad/Rólatok szól!!!

 

Üdvözlet Mindenkinek!

                                                  Vanda

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek anya terhesség újszülött kismama kisgyerek baba születés babavárás anyuka babaszületés várandóság

A bejegyzés trackback címe:

https://amikismamank.blog.hu/api/trackback/id/tr604474913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása