Családunk bababoltja

babaszafari_logo.jpg

A Mi kismamánk blogja

Megosztom Veletek a várandósságom örömteli és kevésbé örömteli pillanatait is. Azt remélve, hogy ezzel hozzá tudok majd járulni a Ti ismereteitek bővítéséhez, vagy egyszerűen csak pár percnyi kikapcsolódást tudok nyújtani a zsúfolt mindennapokban.

Családunk bababoltja

      babaszafari_logo.jpg

Indavideó

Boldog anyuka, boldog gyerekek!

2013.06.27. 09:09 :: A Mi kismamánk

reka_miki_1372316896.jpg_3379x1955

Kedves Anyukák, Kismamák!

 

Szörnyen restellem, hogy az utóbbi időben így eltűntem! Napokba telne, hogy indokaimat felhozzam, így inkább hanyagoljuk ezt és csapjunk bele a közepébe. A napokban olvastam az egyik legolvasottabb női magazin online felületén ajánlott blog bejegyzését, ami írásra késztetett.

 

A cikk arról szól, hogy a mai kisgyerekes anyukák milyen ledér életmódot folytatnak. Hogy elkerüljem a vulgaritást, itt most finoman fejeztem ki magam, a blogon a „K” betűs szó szerepel. A cikk írója azzal indokolta állítását, hogy a mai fiatal anyukák a gyerek megszületése után túl nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy hogyan néznek ki. Az író szerint túl sokat foglalkozunk azzal, hogy mennyire feszes a mellünk és a fenekünk szülés után és hogy mikor nyerjük vissza az eredeti alakunkat, pedig innentől kezdve nincs más dolgunk, minthogy kizárólag a férjünknek tessünk, amit viszont ne külső dolgokkal érjünk el (mint pl. magassarkú cipő, vagy szexi ruhák), hanem a neki nyújtott szeretettel, odaadással és figyelemmel.

 

A cikk olvasása során egyre jobban sokkolt a kedves író – hölgy – naivitása, szűklátókörűsége, maradisága, bigottsága. Egyszerűen nem értem, hogy miképp lehet összekeverni a ledérséget azzal, hogy az ember ad magára, sportol, nőiesen öltözködik, stb. a gyermeke(i) megszületését követően is.

Egy nőnek véleményem szerint nem csak az a feladata, hogy gondoskodjon a családjáról, nevelje a gyerekeit, süssön-főzzön otthon, és - ahogy nemrég egy régi ismerősöm mondta - slampos és főzelékszagú legyen, hanem az is hogy továbbra is nő maradjon a saját, a férje és a gyermekei örömére. Természetesen létezik határ az egészséges ápoltság és a természetes szépséget elcsúfító, túlzó szépítkezés között, de még ebben az esetben sincs senkinek joga más felett ítélkezni.

 

Régi mondás és mennyire igaz, hogy csak boldog, kiegyensúlyozott és önmagával elégedett anyukának lehetnek boldog gyermekei. Ehhez szükséges a külső és belső megelégedettség. Mindenkinek kényelmesen kell éreznie magát a saját bőrében. Lehet ezt egyébként több kiló túlsúllyal együtt is megélni, az nem feltétlenül jelent ápolatlanságot, és egy ducibb hölgy is tud csinosan öltözni és magassarkút viselni…

 

Én az utóbbi napokban például kipróbáltam a rádióban agyon reklámozott vibrációs tréninget. Az egész „edzés” 10 percet vesz igénybe (!!!), ami kisgyermekes anyukák részére több, mint ideális. Először számomra is a rövid időtartam volt a legvonzóbb, de kb. a hatodik alkalom után kezdtem észrevenni, hogy a mi legnagyobb ellenségünk, a cellulitis kezd halványodni, és egyre feszesebb vagyok a kényes területeken. Halleluja!!! J Most mit csináljak…. ledér vagyok…. :-D Szóval folytatom a munkát, mert akár tetszik, akár nem, én szeretnék nemcsak odaadó, szófogadó és alázatos felesége lenni a férjemnek, hanem vonzó és csinos felesége is!

 

Az én boldogságom pedig ráragad a gyermekeimre is! Nézzétek csak:

 

Sok puszi!

Vanda

 

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek kismama baba születés babavárás anyuka babaszületés várandóság

A bejegyzés trackback címe:

https://amikismamank.blog.hu/api/trackback/id/tr805380122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása